• Bezorging 0 € NL + B
  • Retourneer 0 € NL + B
  • gratis kopersbescherming
  • Hotline +31 (0)74 8080223 Ma-Vrij 9.00-17.00

 

 

FAQ - Veel gestelde vragen

FAQ - Veel gestelde vragen

 

Levering en verzending:

Welke verzendkosten zijn van toepassing op mijn bestelling?

In Nederland en België is de bezorging altijd gratis, GRATIS bezorging.

 

 

Wat zijn de verzendkosten als ik mijn retouroptie gebruik?

Als u als particulier (= consument) gebruik maakt van uw wettelijke herroepingsrecht, nemen wij in principe als service uw retourkosten over.

Uitzondering: als de waarde van de geretourneerde goederen 40 € of minder is, nemen we de verzendkosten niet over. De verzendkosten voor de retourzending zijn in dit geval voor rekening van de klant. Aangezien de waarde van de geretourneerde goederen gewoonlijk altijd meer dan € 40 bedraagt, betaalt bijna geen klant de verzendkosten voor het retourneren ervan.

Als u verkeerde of defecte goederen ontvangt, wat zeldzaam is, heeft u uiteraard geen kosten voor het retourneren.

 

 

Hoe verzenden wij de bestelling?

De goederen zijn op voorraad en kunnen daarom meestal dezelfde dag worden verzonden (voor achternaam / of van tevoren op de dag van ontvangst van het geld). Wij verzenden met DPD, UPS of Kuehne + Nagel.

 

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij aflevering?

Als u niet thuis bent, is dit GEEN PROBLEEM. De pakketdienst maakt maximaal drie bezorgpogingen en laat elke keer een kaart in de mailbox achter. U kunt dan opnieuw contact opnemen met de pakketdienst om een ​​exacte leverdatum te regelen.

 

 

Garantie:

Heb ik een garantie op de gekochte artikelen?

Uiteraard hebt u de volledige wettelijke garantie van 2 jaar.