Verzending & Bezorging
Meubelhuis.nl – eenvoudig, snel en gratis
Jouw tevredenheid is ons doel, daarom bieden wij je gratis verzending en retour aan. Met onze snelle levering ontvang je je bestelling binnen 1-2 werkdagen direct aan je deur. Kies voor het comfort en de betrouwbaarheid die onze verzendservice biedt, en geniet van een zorgeloze online winkelervaring bij Meubelhuis.nl:
De verzending en retourzending zijn gratis in Nederland – onafhankelijk van de bestelwaarde. Nog een reden meer om je te verheugen op je artikelen van meubelhuis.nl!
Verzendland | Prijs | Levertijd |
Nederland | 0,00 € | 1-2 werkdagen 7-12 werkdagen bij vrachtvervoer |
Bestel alstublieft in onze Europese buitenlandse winkels als de levering naar een ander land moet plaatsvinden.
- Duitsland: https://www.wohnplanet.de
- Oostenrijk: https://www.barhocker.at
- België, Nederland, Luxemburg: https://www.meubelhuis.nl
- Zwitserland: https://www.barhocker.ch
- Frankrijk: https://www.planetedumobilier.fr
- Italië: https://www.pianetadelmobile.it
- Spanje: https://www.planeta-del-mueble.es
- Denemarken: https://www.barstolen-shop.dk
- Zweden: https://www.barstol.se
- Finland: https://www.baarituolit.com
- Noorwegen: https://www.barkrakk.no
Zodra u uw online aankoop hebt afgerond, gaat alles heel snel. Binnen 1 tot 2 werkdagen komt uw pakket van meubelhuis.nl bij u aan. Bij vrachtvervoer kan de levering iets langer duren - 7-12 dagen. Informatie over de levertijden vindt u ook in het besteloverzicht in uw winkelwagen.
Onze verzendpartner is DHL, DPD of per vrachtvervoer. We willen dat je je meubels zo snel mogelijk in handen hebt.
We verzenden je pakket zo snel mogelijk na ontvangst van je bestelling.
Binnen 1 tot 2 werkdagen ontvang je meestal je nieuwe meubels. Bij zeer hoge bestellingsdrukte kan het in uitzonderlijke gevallen iets langer duren. De gemiddelde levertijd wordt altijd weergegeven in je winkelwagen bij het plaatsen van de bestelling.
We houden je via e-mail op de hoogte!
Zodra je pakket onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail van ons. Met het daarin vermelde zendingsnummer kun je bij de vervoerder op elk moment je zending volgen.
Mocht je niet thuis zijn, is dat geen probleem. De pakketdienst doet tot drie afleverpogingen en laat elke keer een kaartje in de brievenbus achter. Je kunt dan zelf contact opnemen met de pakketdienst om een exacte leverdatum af te spreken. Als alternatief levert onze verzendpartner het pakket af bij een pakketstation of een pakketshop. Bij levering via vrachtvervoer wordt van tevoren een afspraak gemaakt.
Als je bestelling niet in perfecte staat bij je is aangekomen, spijt ons dat zeer – dat zou niet moeten gebeuren. We verpakken onze artikelen volgens de hoogste verzendnormen. Toch kunnen beschadigingen tijdens het transport niet altijd worden vermeden. We hopen dat de inhoud volledig, onbeschadigd en naar jouw tevredenheid bij je is aangekomen.
Retour bij beschadigde verpakking: Helaas kunnen we geen vervangend verzendmateriaal aanbieden voor beschadigd verpakkingsmateriaal. Gebruik alstublieft een verpakking naar keuze. De retourzending van een artikel blijft uiteraard kosteloos.
Als een artikel van je bestelling beschadigd is aangekomen, informeer dan binnen 7 werkdagen onze servicemedewerkers over de schade. Stuur ons hiervoor een e-mail naar info@clp.de.
Mis je een artikel in je levering? Houd er rekening mee dat we je bestellingen mogelijk in meerdere pakketten hebben verzonden. Voor elk pakket ontvang je een aparte verzendbevestiging per e-mail. Controleer of het ontbrekende artikel misschien nog in een ander pakket onderweg naar je is.
Neem anders binnen zeven werkdagen contact op met onze klantenservice. Dit geldt ook als je een volledig leeg pakket hebt ontvangen. Onze medewerkers zorgen voor de verdere afhandeling. Stuur ons hiervoor een e-mail naar info@clp.de