Veelgestelde vragen
Welkom bij de FAQ-sectie van meubelhuis.nl!
Hier vind je snelle en duidelijke antwoorden op veelgestelde vragen over je aankoop. We willen dat je tevreden bent met elk aspect van onze service – en dat houdt natuurlijk ook in dat we je de informatie geven die je nodig hebt, wanneer je die nodig hebt. Van productinformatie tot betaling en verzending: we hebben de belangrijkste punten voor je op een rijtje gezet, zodat je altijd nuttige richtlijnen hebt.
Bij meubelhuis.nl hechten we veel waarde aan het verstrekken van uitgebreide informatie over onze producten. Mocht de informatie in de productbeschrijving of in de helpsectie echter niet voldoende zijn, dan staan we graag voor je klaar om je specifieke vragen te beantwoorden. Je kunt eenvoudig contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website. Vul daar je vraag en contactgegevens in en wij zullen je zo snel mogelijk van de benodigde informatie voorzien.
Je kunt ons ook een e-mail sturen naar info@clp.de of ons telefonisch bereiken via +31 (0)74 8080223 van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen en je winkelervaring bij Wohnplanet.de zo aangenaam mogelijk te maken.
Producten vinden in onze winkel op meubelhuis.nl is een eenvoudig proces dat is ontworpen om je de best mogelijke winkelervaring te bieden. Hier zijn de stappen om naar producten te zoeken:
Gebruik het zoekveld:
- Voer de gewenste term in het zoekveld bovenaan de pagina in en bevestig deze.
- Onze winkel toont je direct alle relevante resultaten.
- Populaire zoekcriteria kunnen merken, categorieën (zoals banken of kasten) of kleuren zijn.
Let op de suggesties:
- Tijdens het typen zal onze zoekfunctie je suggesties geven voor overeenkomende resultaten die je kunnen helpen sneller te vinden wat je zoekt.
Geen resultaten?
- Als je zoekopdracht niet succesvol is, ontvang je een melding dat er geen resultaten zijn gevonden voor je zoekterm.
- Controleer je zoekopdracht op mogelijke typfouten of probeer je artikel in een andere categorie te zoeken.
- Kies een algemenere term of gebruik slechts één zoekterm in plaats van meerdere woorden.
Zoekresultaten verfijnen:
- Na de eerste zoekopdracht kun je de zoekresultaten verder verfijnen met behulp van onze zoekfilterfunctie en de resultaten sorteren. Dit kan je helpen precies het product te vinden dat je zoekt door de resultaten te sorteren op prijs, merk, kleur of andere criteria.
Bij meubelhuis.nl bieden we een breed scala van meer dan 10.000 producten uit verschillende categorieën en van verschillende fabrikanten aan. Ondanks deze diversiteit moeten we je helaas informeren dat vanwege de complexiteit van ons assortiment op dit moment geen speciale of maatwerkopdrachten en individuele aanbiedingen mogelijk zijn. We begrijpen dat individuele wensen belangrijk zijn en betreuren dat we op dit gebied geen speciale diensten kunnen aanbieden. Desondanks hopen we dat je in ons uitgebreide assortiment het passende product voor jouw behoeften vindt.
Het inwisselen van een kortingscode op meubelhuis.nl is een eenvoudig en snel proces. Hier zijn de stappen die je kunt volgen:
1. Artikelen aan de winkelwagen toevoegen:
- Selecteer het gewenste artikel en voeg het toe aan de winkelwagen.
2. Ga naar de winkelwagen:
- Navigeer naar je winkelwagen, waar je een overzicht ziet van de geselecteerde artikelen.
3. Voer de kortingscode in:
- Onder het gedeelte "Kortingscode inwisselen" vind je het invoerveld voor kortingscodes direct in de winkelwagen.
- Voer de kortingscode, bestaande uit letters en cijfers, in het daarvoor bestemde veld in.
4. Bevestig de kortingscode:
- Bevestig de invoer van de kortingscode door op de Inwisselen-knop te klikken.
5. Korting ontvangen:
- Het kortingsbedrag wordt onmiddellijk van het totaalbedrag in de winkelwagen afgetrokken.
Let op:
- Zorg ervoor dat je bij het kopiëren van de kortingscode geen onnodige spaties meeneemt.
- Let op hoofdletters en kleine letters bij het invoeren van de code.
- Gebruik alleen geldige en niet-verlopen kortingscodes.
Je kunt de kortingscode verwijderen door in de winkelwagen op de bijbehorende knop "Kortingscode verwijderen" te klikken. Vervolgens kun je opnieuw een code invoeren.
Bij meubelhuis.nl nemen we de naleving van fiscale voorschriften zeer serieus, daarom is het helaas niet mogelijk om het factuuradres van een reeds geplaatste bestelling achteraf te wijzigen. Als het factuuradres moet worden gewijzigd, is het mogelijk om de huidige bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen met het juiste factuuradres.
Bij meubelhuis.nl streven we ernaar het bestelproces zo eenvoudig en flexibel mogelijk te maken. Helaas is het om technische redenen niet mogelijk om artikelen toe te voegen of te wijzigen in een lopende bestelling.
Bij meubelhuis.nl sturen we de orderbevestiging normaal gesproken direct na het voltooien van de bestelling naar het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan echter tot 24 uur duren voordat de bevestiging in je e-mailinbox aankomt.
Bij meubelhuis.nl hebben we gekozen voor een eenvoudig bestelproces dat geen klantenaccount vereist. Daarom bieden we momenteel niet de mogelijkheid om een klantenaccount aan te maken. Alle bestellingen worden als gastbestellingen verwerkt. Dit stelt je in staat om snel en eenvoudig te winkelen, zonder extra accountgegevens in te hoeven voeren.
Helaas bieden we bij meubelhuis.nl geen fysieke showroom aan waar je de meubels persoonlijk kunt bekijken. Onze bedrijfsactiviteiten vinden uitsluitend online plaats. Op onze website bieden we echter gedetailleerde productbeschrijvingen, afbeeldingen en in sommige gevallen ook video's aan om je te helpen een goed geïnformeerde beslissing te nemen.
VERZENDING EN LEVERING
- Wat zijn de verzendkosten?
- Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?
- Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
BETAALMETHODEN & KOPERSBESCHERMING
- Welke betalingsmogelijkheden heb ik?
- Hoe werkt de aankoop op rekening?
- Hoe werkt de terugbetaling?
RETOUREN EN TERUGZENDINGEN
- Hoe lang heb ik de tijd om mijn artikelen terug te sturen?
- Waar is mijn retourzending?
- Hoe dien ik een klacht in over mijn artikelen?
MEER OVER ONS
- Wie zijn wij eigenlijk?
- Wat doen we?
- Wat zijn onze sterke punten?